Saturday, April 5, 2008

Cupluri

Zilele astea mi-au trecut atat de multe povesti despre cupluri incat sincer am ramas fara cuvinte, si marturisesc ca rar ajung in situatia asta.

Un cuplu fericit, sau cel putin asa parea, cu un copil de 6 ani, se destrama. Din pacate, nimic neobisnuit pana aici, se intampla din ce in ce mai des in zilele nostre, Problema de abia de aici apare. El n-a plecat de acasa pur si simplu ci pentru ca undeva era asteptat o alta mama a copilului lui in varsta de 5 ani. Cum vi se pare? Eu una sunt revoltata.

Ei bine, in descursul a doua saptamani am auzit patru astfel de povesti. Ce se intampla? S-a intors pamantul cu susul in jos? Au disparut principiile si valoriile? Nu mai exista limita? Atat de tare s-a devalorizat familia, casatoria? Nu mai exista incredere, respect?

Am fost crescut cu niste principii de viata solide care se pare ca in ultima vreme isi gasesc cu greu locul in societetea asta urata uneori.

Din nou, sper ca aceste povesti sa fie doar cateva si eu sa fi avut ghinionul sa le fi auzit pe toate

No comments: