Saturday, April 5, 2008

Iubirea

Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca.Tot ceea ce poti face insa este sa te faci iubit apreciat de cei din jur,pentru ceea ce esti.Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie,altora s-ar putea sa nu le pese,ramanand indiferenti.Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde o poti pierde.Am observat ca nu conteaza CE ai in viata ci PE CINE ai...Am invatat ca atunci cand sunt suparat,am dreptul sa fiu suparat,dar nu am dreptul sa fiu rau...
Am invatat ca,daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.Te iubeste asa cum stie ea.Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii trebuie sa inveti in primul rand sa te ierti pe tine insuti.Am invatat ca oricat de mult suferi,lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta asa ca nu-ti ramane altceva decat sa ridici fruntea si sa privesti inainte,sa fii puternic sa poti sa mergi mai departe...
Am invatat ca 2 oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit.Mi-am dat seama ca oamenii la care tin cel mai mult iti sunt luati cel mai repede si cei pe care ii urasti trebuie sa-i suporti toata viata.Am invatat ca oricum ai taia,orice lucru are 2 fete. Am invatat ca dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia cum ar fi a ta"...... Am inceput sa invat sa percep diferenta subtila intre a sustine o mana si a inlantui un suflet,ca amorul nu inseamna a te culca cu cineva si a avea alaturi pe cineva nu e sinonim cu starea de siguranta......saruturile nu sunt contracte si cadourile,nu sunt promisiuni si asa caderile trebuie acceptate cu fruntea sus si ochii larg deschisi si invat sa-mi construiesc toate drumurile bazate in ASTAZI si ACUM,pt ca terenul lui MAINE este prea nesigur pt a face planuri...,si VIITORUL are mai mereu o multime de variante care se opresc insa la jumatatea drumului..... Am observat ca pe masura ce crestem descoperim ca si persoana care nu trebuia sa te dezamagesca vreodata,probabil o va face.Vei avea inima franta cel putin o data si de fiecare data va fii din ce in ce mai rau.Vei frange si tu inimi,asa ca adu-ti aminte cum te-ai simtit cand sufereai.Te vei certa cu cel mai bun prieten.Vei plange pt ca timpul trece prea repede,si poate vei pierde pe cineva drag.Asa ca fa cat mai multe poze,razi cat mai mult,iubeste ca si cum nu ai fost niciodata ranit din dragoste.Pt ca pt fiecare 60 de sec.in care stai suparat pierzi un minut din viata pe care nimeni nu ti-l poate da inapoi...

No comments: